Korzyści z pracy w salonie samochodowym

Salon samochodowy to jedno z niewielu miejsc pracy, które jednocześnie umożliwia realizację zainteresowań motoryzacyjnych. Co istotne, BMW jest otwarte na osoby o przeróżnym doświadczeniu zawodowym, ponieważ salon samochodowy stanowi interdyscyplinarny i ciekawy ekosystem. Tworzą go zgrani ludzie, nowoczesne narzędzia i systemy wsparcia. Dzięki temu praca może być przyjemna i pasjonująca.

Praca z marką Premium

Oczywiście salon salonowi nie jest równy. Dlatego planując swoją karierę, bądź decydując się na podjęcie nowych wyzwań zawodowych, warto zwrócić uwagę na pracodawców, którzy mają silną, wieloletnią renomę.

Zdecydowanie do grona takich firm zalicza się niemiecki koncern BMW, którego auta klasy Premium znane są na całym świecie. Działa w branży motoryzacyjnej od przeszło stu lat i zatrudnia na całym świecie ponad sto dwadzieścia tysięcy pracowników. Dzięki temu może tworzyć najlepsze rozwiązania w zakresie środowiska pracy.

Gra zespołowa

Praca w salonie samochodowym to miejsce dla ludzi otwartych na drużynowe współdziałanie. Oczywiście każdy jest indywidualnie rozliczany z realizacji swoich zadań, ale to efekt końcowy w postaci zadowolenia klienta, buduje prawdziwą wartość firmy i zespołu.

Benefity z pracy w BMW

Zalet płynących z pracy w salonie jest bardzo wiele. Przede wszystkim, o czym już wspomniano, to rozwój zawodowy u boku znanej marki motoryzacyjnej. Ale prestiż to nie wszystko. BMW, czerpiąc z globalnych doświadczeń, jest w stanie zapewnić nowoczesne środowisko pracy. Składają się na nie certyfikowane programy szkoleniowe wspierające rozwój zawodowy czy też motywacyjne systemy premiowe, będące uzupełnieniem stabilnych zarobków.

Wsparciem dla pracowników serwisu są nowoczesne, mobilne narzędzia pracy. Z kolei dla osób zajmujących się obsługą klienta, przewidziano nowoczesny system CRM (ang. customer relationship management), zawierający kompleksowe informacje o historii auta czy statusie jego serwisu.

BMW posiada również własne centra badawcze. Dzięki nim, pracownicy salonu samochodowego jako jedni z pierwszych mają możliwość współuczestniczenia we wdrażaniu najnowszego know-how.

Dla kogo praca w salonie?

Praca w salonie samochodowym otwarta jest dla przedstawicieli wielu profesji. Pracodawca rekrutuje m.in. na takie stanowiska, jak specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta, doradca serwisowy, doradca ds. sprzedaży samochodów, mechanik serwisowy, magazynier części, elektromechanik, doradca ds. części i akcesoriów, mistrz serwisu, pracownik recepcji, greeter, elektromechanik diagnosta, doradca serwisu blacharsko-lakierniczego, lakiernik, blacharz, specjalista ds. gwarancji. Możliwe jest również odbycie staży i praktyk.

Jak aplikować o pracę w BMW?

Aktualne oferty pracy w BMW znajdziemy w intuicyjnym i wygodnym w nawigacji portalu praca-dealerbmw.pl. Serwis ten umożliwia również szybkie i sprawne aplikowanie. W przypadku niektórych stanowisk związanych z bezpośrednią obsługą klienta, jak np. doradca serwisowy czy doradca sprzedaży, pracodawca przewidział ciekawą, interaktywną grę kompetencyjną w formule wideo.